Mengenal Lelaki Melalui Ciumannya

Spread the love
Number of View: 448

Mata tertutup.
Seorang lelaki yang terdorong oleh fantasi bila dia mencium .Dia adalah lelaki romantik dan mudah menjadio mesra dalam perhubungan .

lelaki2Mata terbuka .
Dia berhati hati dalam meluahkan emosinya .Dia adalah lelaki yang mempunyai kecenderungan untuk mengongkong sesuatu perhubungan .

Mencium dengan kuat.
Lelaki ini cuba menutup kelemahanya dengan mendominasi atau menggongkong apa yang anda lakukan

Mencumbu lidah.
Cubuan lidah mengiringi kegahiarahan yang tinggi .lelaki ini cenderung untuk menggongkong anda apabila menusuk lidahnya ke arah kerongkong anda .Jika dia membenarkan anda memasukan lidah kedalam mulutnya ,dia adalah lelaki yang boleh berlebihan kurang dengan anda

Membelai sambil mencium.
Dia lelaki yang tahu bahwa kuasa seksual sebenar ialah melaui kelembutan dan kehalusan . Dia adalah menyabar dan peka terhadap kemahuan anda ,dan dapat menawarkan apa yang anda sukai .dia dianggap matang dari segi seks dan juga emosi .
Mengenal lelaki semasa istima
Apa yang suka di lakukan oleh lelaki sebelum melakukan jima menggambarkan bukan sahaja kebolehanya sebagai seorang kekasih tetapi juga aspek aspek lain dari pesonalinya sebagai lelaki.

Mengurut badan anda.
Dia adalah lelaki yang sabar dan dia mengambil berat terhadap anda .Dia mudah faham masalah anda dan akan membantu anda ketika anda bermasalah .

Mencumbu dan membelai .
Dia mungkin lelaki yang bijaksana ,dan teliti mengetahui rangsangan yang perlahan dan memberahikan bermula dari bahagain atas membawa ke bahgian bawah mencumbu dengan mendakap leher adalah keadah tradisional kerja merangsang ke arah seks , ia adalah jalan yang baik untuk mencapai kemesraan dan keghairahan .Lelaki yang suka mendakap leher dan membelai anda adalah lelaki yang kuat sentimennnya dan boleh menyebabkan anda tenggelam ke laut kenikmatan

Berkongsi angan-angan.
Untuk menuju kepada jima yang bersungguh sungguh , berkongsi fantasi adalah jalan yang baik .Biasanya walaupun pasangan itu amat mesra ,belum tentu mereka boleh berkongsi rahsia rahsia dalaman .jika dia lelaki yang sanggup meluahkan fantasi, dia juga sanggup meluahkan kenyaataan hidup dari aspek yang lain .berkongsi pengalaman adalah juga wasitah yang baik bagi mempereratkan hubungan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...